Ogólne warunki sprzedaży
Wstęp: Niniejsza strona internetowa jest publikowana przez WALIBUY, uproszczoną spółkę akcyjną zarejestrowaną we francuskim rejestrze handlowym w metropolii Lille we Francji pod numerem B 518 047 014 z kapitałem 597 410,00 euro, której siedziba znajduje się pod adresem 270 Avenue de l'Espace, 59118 WAMBRECHIES, Francja. Francuski numer VAT: FR70518047014
Własność: Niniejsza strona internetowa jest własnością spółki WALIBUY SAS o kapitale podstawowym 597 410,00 euro, zarejestrowanej we francuskim rejestrze handlowym w metropolii Lille we Francji pod numerem B 518 047 014. Numer VAT: FR70518047014.
Siedziba: WALIBUY, 270 AVENUE DE L'ESPACE 59118 WAMBRECHIES, Francja
Kontakt: Formularz online
Dyrektor ds. publikacji: Arnaud SENLIS
Hosting: Amazon Web Services La Défense CDG 11 AWS, Francja
CNIL (RODO): Zgodnie z przepisami francuskiej ustawy nr 78-17 z dnia 1.06.1978 r. dotyczącej przetwarzania danych, zbiorów danych i wolności osobistych, niniejsza strona została zgłoszona do francuskiej Krajowej Komisji Ochrony Danych (CNIL - RODO).
Cel niniejszych warunków sprzedaży:
Niniejsze ogólne warunki sprzedaży określają prawa i obowiązki stron, Kupującego i Sprzedawcy, w kontekście sprzedaży na odległość prowadzonej na stronie internetowej należącej do spółki WALIBUY - www.sweeek.pl
Sprzedaż na odległość podlega prawu pozytywnemu Unii Europejskiej i pozytywnemu prawu francuskiemu.
1. Artykuły 1101 i 1108 z francuskiego kodeksu cywilnego mają zastosowanie do obu stron, Kupującego i Sprzedawcy, w celu zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
2. Spółka WALIBUY informuje wszystkich swoich klientów, że zgodnie z art. 1108-1 francuskiego kodeksu cywilnego, każde złożone zamówienie jest czynnością prawną w pełnym rozumieniu ustawy, a strony zobowiązują się do przestrzegania wzajemnych zobowiązań.
3. Spółka WALIBUY informuje wszystkich swoich klientów, że zgodnie z art. 1316-1 i 1316-4 francuskiego kodeksu cywilnego "dokumenty zapisane w formie elektronicznej są uznawane za dowód na mocy prawa w takim samym stopniu, jak dokumenty zapisane na papierze, pod warunkiem, że osoba, od której pochodzą, może zostać należycie zidentyfikowana i zweryfikowana [...]".
Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Kupującego na stronie Sprzedawcy i po otrzymaniu informacji przez Sprzedawcę o złożonym zamówieniu w rozumieniu powszechnego francuskiego prawa pozytywnego, obie strony zobowiązują się wobec siebie zgodnie z poniższymi: z jednej strony, Sprzedawca, spółka WALIBUY, jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego produktu przez Kupującego we wskazanych mu terminach oraz, z wyjątkiem przypadków siły wyższej, w rozsądnych terminach zgodnie z normami i zasadami zawartymi w orzeczeniach i opiniach sądowych, a z drugiej strony, Kupujący jest zobowiązany do opłacenia złożonego zamówienia oraz ewentualnych, towarzyszących zamówieniu kosztów dostawy. Obie strony zobowiązują się do przestrzegania i wykonywania swoich zobowiązań w sposób uczciwy i rzetelny.
Sprzedaż na odległość podlega pewnym zasadom wymaganym przez prawo konsumenckie. Składając zamówienie, Kupujący potwierdza, że przeczytał i zaakceptował niniejsze ogólne warunki sprzedaży przed złożeniem i opłaceniem zamówienia.
Kupujący potwierdza, że zapoznał się z formularzem odstąpienia od umowy załączonym do niniejszych ogólnych warunków sprzedaży, które może pobrać lub wydrukować w razie potrzeby, aby móc skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z artykułem L. 121-70 francuskiego kodeksu konsumenckiego regulującego sprzedaż na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym (punkt 6).
Niniejsze ogólne warunki sprzedaży można zapisać lub wydrukować. Spółka WALIBUY zastrzega sobie prawo do dostosowania lub modyfikacji niniejszych warunków sprzedaży w dowolnym momencie gdy jest to konieczne zgodnie z wymogami prawnymi. Publikacja ogólnych warunków sprzedaży ma natychmiastowe zastosowanie.
Fotografie i wizualizacje produktów nie są wiążące umownie, niektóre zdjęcia mogą nie oddawać faktycznego wyglądu produktu.
Ostatnia data aktualizacji ogólnych warunków sprzedaży jest wskazana na końcu tego dokumentu.
ARTYKUŁ 1 - ZAMÓWIENIA :
Zamówienia mogą być składane na stronie po zarejestrowaniu i zalogowaniu się użytkownika poprzez wprowadzeniu poprawnych danych oraz adresu e-mail i hasła. Zamówienia można składać online, korzystając z dostępnych na stronie produktów w ofercie.
W niektórych wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że po zatwierdzeniu zamówienia produkt będzie tymczasowo niedostępny. W takich przypadkach WALIBUY poinformuje o tym użytkownika tak szybko, jak to możliwe (nie dłużej niż w ciągu tygodnia) za pośrednictwem poczty elektronicznej i zasugeruje anulowanie zamówienia lub poczekanie na otrzymanie produktu od naszego dostawcy, informując, jak długo to może potrwać. Ostateczne przyjęcie zamówienia następuje po zatwierdzeniu płatności za pośrednictwem dostępnych form płatności.
Po złożeniu zamówienia , Sprzedawca wyśle Kupującemu wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie zamówienia, zawierającą podsumowanie zamówionych produktów i adres dostawy.
Ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT. WALIBUY zastrzega sobie prawo do ich zmiany w przypadku wzrostu opłat, w szczególności stawki VAT, oraz w przypadku oczywistego błędu.
Zgodnie z dekretem francuskiego kodeksu zdrowia publicznego z dnia 20 lipca 2005 r. w sprawie składu sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz eliminacji odpadów z tego sprzętu, WALIBUY doliczy do ceny sprzedaży danego sprzętu opłatę środowiskową pobieraną na rzecz organizacji odpowiedzialnej za odzysk i recykling. Z wyjątkiem przypadku specjalnej oferty dotyczącej obniżenia lub całkowitego odliczenia kosztów transportu, dodatkowo do opłaty kwoty za zamówiony produkt, należy uiścić zryczałtowaną opłatę na poczet kosztów wysyłki i realizacji zamówienia, której wysokość zostanie określona w formularzu zamówienia przed zatwierdzeniem zamówienia. Wysokość tej opłaty zależy od zamówionych produktów (jest ona wyższa w przypadku zamówienia co najmniej jednego ciężkiego lub dużego, nie poręcznego produktu).
ARTYKUŁ 2 - PŁATNOŚCI :
Kupujący może wybrać sposób płatności za zamówienie:
Kartą kredytową: Spółka WALIBUY zapewnia, że zakupy kartą kredytową są całkowicie zabezpieczone za pomocą systemu 3D-Secure (Visa, MasterCard). Zamówienie opłacone kartą bankową (Visa, MasterCard) zostanie pobrane z konta bankowego Kupującego w przeciągu 48 godzin, chyba że Kupujący posiada kartę debetową z odroczonym terminem płatności, w którym to przypadku płatność zostanie dokonana zgodnie z warunkami banku Kupującego.
Obsługę szybkich płatności (etransfer) za pośrednictwem internetowego serwisu usługowego Przelewy24
ARTYKUŁ 3 - WYSYŁKA I TERMINY DOSTAW :
Spółka WALIBUY zobowiązuje się do wysłania produktu znajdującego się w stanie magazynowym w przeciągu maksymalnie 72 godzin (trzy dni robocze) po otrzymaniu płatności. W przypadku niedostępnych produktów na stanie magazynowym:
Czas dostawy może się różnić w zależności od rodzaju zamówionych produktów, prosimy o zapoznanie się z informacjami na stronie internetowej sweeek. Zobowiązanie do dostawy przez Sprzedawcę następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez dział obsługi klienta w przypadku płatności kartą kredytową, natomiast czas dostawy jest wyświetlany przy produkcie przed złożeniem zamówienia, a Kupujący płacąc online akceptuje terminy dostawy.
Spółka WALIBUY nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowy czas dostawy wynikający z opóźnień lub braku płatności ze strony Kupującego.
Spółka WALIBUY nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn od niej niezależnych, takich jak na przykład opóźnienie spowodowane strajkiem jednego z dostawców usług lub jakąkolwiek wyjątkową, nieuniknioną i nieodpartą przyczyną pozostającą poza kontrolą spółki zgodnie z normami i zasadami zawartymi w orzeczeniach i opiniach sądowych.
W przypadku zamówienia składającego się z kilku pozycji, pod uwagę brana będzie najpóźniejsza wskazana data dostawy.
ARTYKUŁ 4 - DOSTAWY DO DOMU :
Dostawa odbywa się do domu Kupującego, po wcześniejszym umówieniu lub nie daty lub godziny odbioru, za pośrednictwem firmy kurierskiej, ekspresowej lub wyspecjalizowanego przewoźnika do dużych przesyłek, w zależności od rozmiaru paczki. Kurierzy nie zabierają opakowań po produktach w momencie dostawy, chyba że jest to wskazane w wyjątkowych sytuacjach. Zalecamy jednak zachowanie opakowań i kartonów na wypadek konieczności zwrotu produktu.
W przypadku nieplanowanej nieobecności Kupującego w czasie dostawy w umówionym terminie, błędu w adresie dostawy lub numerze telefonu lub problemu z dostępem do danego miejsca uniemożliwiającego dostawę, WALIBUY zastrzega sobie prawo do obciążenia Kupującego opłatą na poczet kosztów ponownej dostawy. Kupujący płaci jedynie zryczałtowaną opłatę na poczet kosztów przetworzenia i dostarczenia zamówienia. Kwota ta różni się w zależności od liczby zamówionych produktów i wielkości przesyłki. Opłata jest podana przy każdym produkcie i w formularzu zamówienia przed zatwierdzeniem zamówienia. Spółka WALIBUY zobowiązuje się dostarczać produkty znajdujące się na stanie magazynu tak szybko, jak to możliwe za pośrednictwem przewoźnika. Aby oszacować datę dostawy, należy sprawdzić poszczególne produkty. W przypadku każdego zamówienia składającego się z kilku małych paczek, możliwe jest, że Sprzedawca zleci wykonanie usługi kurierskiej wyspecjalizowanemu przewoźnikowi, aby uniknąć wielokrotnego dostarczania przesyłek w różnych dniach. W takim przypadku terminy dostawy podane na kartach produktów nie są wiążące. Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia daty dostarczenia zamówienia. Jeśli przesyłka została uszkodzona w transporcie, Kupujący musi precyzyjnie i odręcznie zgłosić zastrzeżenia dotyczące charakteru problemu przy odbiorze przesyłki. W przypadku braku takich zastrzeżeń dostawa zostanie uznana za zgodną z zamówieniem, a Kupujący poniesie wszelkie straty wynikające z zaobserwowanych nieprawidłowości i/lub uszkodzeń.
Dostawę uznaje się za zgodną z zamówieniem, gdy tylko Kupujący przyjmie przesyłkę bez żadnych zastrzeżeń na potwierdzeniu dostawy, a przesyłkę uznaje się za dostarczoną w stanie pełnym i nienaruszonym. W przypadku wystąpienia problemu, zalecamy Kupującym natychmiastowe zgłoszenie go w przeciągu 48 godzin od dostawy, w przeciwnym razie nie będzie można wnieść reklamacji do przewoźnika w związku z dostawą.
Uwaga: informacja "z zastrzeżeniem rozpakowania" nie ma wartości prawnej. Jeśli towar jest zbyt uszkodzony, Kupujący musi odrzucić przesyłkę i skontaktować się z obsługą klienta w celu zorganizowania nowej wysyłki zamówienia, jeśli produkt jest nadal w stanie magazynowym.
Jeśli Kupujący nie otrzymał zamówienia, mimo że jego status w systemie śledzenia przesyłek wskazuje inaczej, może nas o tym powiadomić w przeciągu maksymalnie 30 dni od planowanej daty dostawy. Po upływie tego terminu niestety nie będziemy w stanie zapewnić żadnego rozwiązania.
ARTYKUŁ 5 - BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH :
Wszystkie dane zamówienia i płatności są przesyłane zaszyfrowanym kluczem SSL od Kupującego do sweeek. Tylko spółka WALIBUY posiada klucz umożliwiający rozszyfrowanie tych danych i przetworzenie zamówienia.
Procedura zakupu na stronie http://www.sweeek.pl jest zabezpieczona certyfikatem EV SSL.
VeriSign, jednostka certyfikująca, zweryfikowała tożsamość firmy WALIBUY SAS i uznała ją za jedynego właściciela witryny sweeek oraz jedyny podmiot mający prawo do używania tej nazwy. Ten certyfikat potwierdza nasze fizyczne, handlowe i prawne istnienie. Certyfikat EV SSL gwarantuje bezpieczeństwo informacji i transakcji naszych klientów podczas zakupu produktów sweeek. Wszystkie informacje na stronach tworzenia konta, koszyka i płatności są bezpieczne.
Wskaźniki używane do rozpoznania strony internetowej zabezpieczonej certyfikatem EV SSL:
W przypadku wykorzystania konta w nieuczciwy sposób, użytkownik jest proszony o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta, gdy tylko dowie się o takim nadużyciu: Formularz online
Zajmiemy się tym problemem i poinformujemy użytkownika, jak postępować. Konsekwencje tego nieuczciwego wykorzystania nie będą ponoszone, chyba że użytkownik zawinił lub nieumyślnie popełnił zaniedbanie.
ARTYKUŁ 6 - PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU UMÓW ZAWIERANYCH NA ODLEGŁOŚĆ I ZWROTY :
1/ Okres odstąpienia od umowy :
Zgodnie z artykułami od L.221-18 do L.221-28 francuskiego kodeksu konsumenckiego, Kupującym przysługuje 14-dniowy okres na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Okres ten rozpoczyna się po otrzymaniu przesyłki przez Kupującego lub osobę trzecią, inną niż przewoźnik, wskazaną przez Kupującego, w przypadku umów sprzedaży produktów na odległość.
Zgodnie z artykułem L.221-21 francuskiego Kodeksu Konsumenckiego, Kupujący zobowiązuje się poinformować spółkę WALIBUY o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod tym adresem (kliknij tutaj, aby wyświetlić i wypełnić formularz). Kupujący otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail o treści "Potwierdzenie odbioru odstąpienia od umowy".
2/ Zwroty:
Zwracany produkt musi być nowy, w fabrycznym opakowaniu, z dołączoną dokumentacją i akcesoriami. Jeśli zwracane produkty są niekompletne, uszkodzone lub zepsute, naliczona zostanie opłata za uzupełnienie braków. Produkty zbyt uszkodzone przez użytkowników, aby można było z nich korzystać, nie będą przyjmowane do zwrotu.
Pod warunkiem, że zwrócony produkt jest w idealnym stanie, spółka WALIBUY jest zobowiązana do zwrotu kwot zapłaconych przez klienta za dany produkt i jego koszt dostawy, z wyjątkiem kosztów zwrotu, które pozostają na koszt klienta.
Jeśli, zgodnie z prawem konsumenta do odstąpienia od umowy, Kupujący zwróci spółce WALIBUY kompletne zamówienie, dostanie zwrot całkowitej zapłaconej kwoty, w tym koszt wysyłki, ale koszty zwrotu przesyłki pozostają po stronie Kupującego.
W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, zgodnie z prawem konsumenta do odstąpienia od umowy, zwrócimy Kupującemu kwotę równą cenie zwróconych produktów, z wykluczeniem kosztów dostawy. Kupujący ponosi jednak koszty zwrotu produktów.
Spółka WALIBUY zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy Kupującemu w przeciągu 14 dni od otrzymania zwróconych produktów przez Kupującego, który skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy, korzystając z poniższego formularza: Formularz odstąpienia od umowy
Przesyłkę można odesłać na poniższy adres za pośrednictwem przewoźnika, ponosząc koszty zwrotu: WALIBUY - SWEEEK, 471 RUE DE QUESNOY 59118 WAMBRECHIES, FRANCE Aby zwrócić produkt, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej: Formularz odstąpienia od umowy
Kupujący otrzyma potwierdzenie odbioru formularza z numerem zwrotu. Prosimy o umieszczenie tego numeru i swoich danych - Imię, Nazwisko, Adres na każdym z kartonów. Niezastosowanie się do tego wymogu spowoduje opóźnienie w zwrocie kosztów.
Zwrot pieniędzy za produkty nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania i po weryfikacji produktów przez Sprzedawcę.
W przypadku zwrotu Produktów objętych ofertami promocyjnymi uzależnionymi od liczby zakupionych artykułów lub od łącznej wartości zamówienia (np. "-15% przy zakupie 2 artykułów", "-10% od 200 € zakupów", "kup jeden produkt, drugi -50%"...), obowiązują poniższe zasady:
W przypadku częściowego zwrotu produktów, które umożliwiły skorzystanie z oferty promocyjnej, i jeśli zwrot ten sprawia, że warunki oferty promocyjnej nie są już spełnione, klient otrzyma zwrot ceny zwróconego produktu, pomniejszony o pierwotnie zastosowaną zniżkę.
W przypadku nieprawidłowych lub niewłaściwych zwrotów, spółka WALIBUY zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji kolejnego zamówienia. Paczka musi być zwrócona w kompletnym stanie, wraz z akcesoriami, w oryginalnym pudełku.
3/ Częściowe odstąpienie od umowy:
Jeśli Kupujący zamawia kilka produktów sweeek i nie jest zainteresowany zatrzymaniem jednego z nich, może anulować zamówienie i zwrócić nam dany produkt. Sposób postępowania jest taki sam, jak w przypadku standardowego odstąpienia od umowy.
ARTYKUŁ 7 - REKLAMACJE :
W celu ułatwienia rozpatrywania reklamacji dotyczących wszystkich przypadków wykraczających poza okres gwarancji, zaleca się skontaktowanie się z nami w przeciągu 3 miesięcy. Wszystkie reklamacje należy składać za pomocą niniejszego Formularz online, załączając zdjęcia.
Spółka WALIBUY zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z "uzasadnionego powodu" (w znaczeniu zdefiniowanym w orzecznictwie), a w szczególności (przy czym lista ta nie ma charakteru ograniczającego) w przypadku braku możliwości wykonania usługi, nieuczciwego żądania ze strony klienta, domniemanej niewykonalności umowy przez klienta lub oczywistego zamiaru ze strony klienta, aby zaszkodzić firmie.
Spółka WALIBUY zastrzega sobie również prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku oczywistego błędu typograficznego prowadzącego do wyświetlenia nierynkowej " rażąco niskiej ceny" w momencie składania zamówienia przez klienta. W przypadku różnicy w interpretacji określeń "niska cena" i nierynkowa " rażąco niska cena", dotyczących cen wyświetlanych na stronie internetowej w momencie składania zamówienia przez Kupującego, może on zwrócić się o wszczęcie postępowania do właściwego sądu rejonowego lub okręgowego.
ARTYKUŁ 8 - GWARANCJE
Niezależnie od gwarancji handlowej i zgodnie z przepisami, WALIBUY zobowiązuje się do przestrzegania swoich zobowiązań związanych z gwarancjami dołączonymi do produktów sprzedawanych na swojej stronie zgodnie z przepisami francuskiego Kodeksu Konsumenckiego i Kodeksu Cywilnego.
A - PRAWNA GWARANCJA ZGODNOŚCI
Artykuł L.217-4 francuskiego kodeksu konsumenckiego:
Sprzedawca dostarcza towary zgodne z umową i ponosi odpowiedzialność za brak zgodności w momencie dostawy. Ponosi on również odpowiedzialność za wszelkie niezgodności wynikające z opakowania, instrukcji montażu lub instalacji, jeśli ta ostatnia była w jego zakresie zgodnie z umową lub została przeprowadzona pod jego odpowiedzialnością.
Wyjątek: artykuł L.217-8 francuskiego kodeksu konsumenckiego:
Kupujący ma prawo żądać zgodności towaru z umową. Nie może jednak kwestionować zgodności na podstawie wady, o której wiedział lub nie mógł nie wiedzieć w momencie zawarcia umowy. To samo dotyczy sytuacji, gdy wada jest spowodowana materiałami użytymi przez Kupującego.
Wdrożenie gwarancji zgodności: artykuł L.217-9 francuskiego kodeksu konsumenckiego:
W przypadku niezgodności towaru z umową, kupujący może dokonać wyboru pomiędzy naprawą lub wymianą towaru. Sprzedawca może jednak nie postąpić zgodnie z wyborem Kupującego, jeśli wybór ten pociąga za sobą koszt, który jest wyraźnie nieproporcjonalny do drugiej opcji, biorąc pod uwagę wartość towarów lub znaczenie wady. Sprzedawca jest wówczas zobowiązany do postępowania, chyba że jest to niemożliwe, zgodnie nie wybraną przez Kupującego metodą.
Nie posiada gwarancji:
Kategoria SPA na stronie internetowej www.sweeek.pl Można jednak skorzystać z gwarancji dostawcy pod następującym adresem: http://www.mspa.support/pdf/charte/charte-sav-mspa-boospa.pdf. Realizacja gwarancji zakłada, że serwis posprzedażowy uznał, że część jest wadliwa z powodu wady ukrytej. Interwencje i wymiany części wykonywane przez WALIBUY w ramach gwarancji nie przedłużają czasu jej trwania.
Wymieniona gwarancja prawna zgodności jest wykluczona w poniższych przypadkach:
Wady lub uszkodzenia wynikające z nieprawidłowej instalacji lub nieprzestrzegania warunków użytkowania produktu.
B - GWARANCJA PRAWNA DOTYCZĄCA WAD UKRYTYCH
Artykuł 1641 francuskiego kodeksu cywilnego:
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie ukryte wady rzeczy sprzedanej, które czynią ją niezdatną do użytku zgodnie z jej przeznaczeniem lub które ograniczają jej użytek w takim stopniu, że Kupujący nie nabyłby jej lub zapłaciłby za nią niższą cenę, gdyby o nich wiedział.
Artykuł 1642 francuskiego kodeksu cywilnego:
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady widoczne, co do których kupujący był w stanie sam się upewnić.
Artykuł 1648 francuskiego kodeksu cywilnego:
Kupujący musi wnieść powództwo z tytułu wad wtórnych w ciągu dwóch lat od wykrycia wady.
ARTYKUŁ 9 - SERWIS POSPRZEDAŻOWY :
W przypadku uszkodzonego produktu, spółka WALIBUY (sweeek) wyśle nową część w celu wymiany/naprawy wspomnianego produktu w okresie gwarancyjnym. Należy skontaktować się z naszym serwisem posprzedażowym za pomocą tego formularza: Formularz online
Jakakolwiek gwarancja jest wykluczona w przypadku wad i pogorszenia jakości wynikających z problemów i zdarzeń zewnętrznych lub wypadków niezgodnych z instrukcjami producenta.
Uszkodzenia spowodowane warunkami pogodowymi nie są brane pod uwagę. Prosimy o zapoznanie się z instrukcjami dołączonymi do przesyłki. Produkty zmodyfikowane, naprawione, połączone lub dodane przez klienta są również wykluczone. Jeśli gwarancja prawna wygasła, należy skontaktować się z naszym serwisem posprzedażowym za pomocą tego formularza: Formularz online, w celu sporządzenia odpowiedniej wyceny.
ARTYKUŁ 10 - DANE OSOBOWE I ICH OCHRONA:
Zapewniamy, że chronimy dane Kupujących tak, jakby były naszymi własnymi. Nasze zespoły są również klientami sweeek i klientami innych stron internetowych, więc wiemy, jak ważna jest poufność i zapewnienie bezpieczeństwa. Dlatego wyjaśniamy, w jaki sposób wykorzystujemy dane i jakie środki podejmujemy, aby zapewnić ich poufność i bezpieczeństwo.
Zgodnie z przepisami francuskiej ustawy nr 78-17 z dnia 6 stycznia 1978 r., z późniejszymi zmianami, o przetwarzaniu danych, plikach danych i swobodach indywidualnych w odniesieniu do zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, a także rozporządzenia (UE) nr 2016/2006/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Wykorzystujemy dane osobowe Kupujących, aby zapewnić każdemu dostosowaną i doskonałą obsługę klienta od A do Z.
1/ Kto gromadzi dane: administrator danych:
Niniejsze ustalenia mają zastosowanie do wszystkich danych osobowych przetwarzanych przez WALIBUY, uproszczoną spółkę akcyjną zarejestrowaną we francuskim rejestrze handlowym w metropolii Lille we Francji pod numerem B 518 047 014, francuski numer VAT: FR70518047014 działającej w charakterze administratora danych.
2/ Jakie dane gromadzimy i w jakim celu:
Kupujący, który znalazł na naszej stronie to, czego szukał i złożył zamówienie, automatycznie zawarł umowę ze spółką WALIBUY. Aby wywiązać się z naszej części umowy, musimy przetwarzać niektóre dane osobowe użytkownika oraz wykrywać oszustwa i chronić przed nimi użytkownika (i spółkę WALIBUY).
Aby Kupujący otrzymywał swoje zamówienia i mógł bez przeszkód je odbierać, musimy przechowywać i wykorzystywać :
W celach marketingowych:
A. Informacje dotyczące płatności.
Twoje płatności są zabezpieczone przez 3D-Secure (Visa, MasterCard).
W przypadku zwrotu pieniędzy (na przykład w przypadku częściowego zwrotu, gdy czynność nie jest możliwa na stronie marketplace), możemy poprosić użytkownika o podanie numeru konta bankowego. Zostanie on wykorzystany wyłącznie do wypełnienia naszej części umowy z użytkownikiem w celu dokonania zwrotu pieniędzy. Nie przechowujemy numeru konta bankowego użytkownika po dokonaniu zwrotu.
B. Kontakt użytkownika i sweeek: zapis historii aktywności.
Korzystamy z historii aktywności użytkownika, aby pomagać mu, szkolić nasze zespoły i zapewniać najlepszą możliwą obsługę. Doświadczenie użytkownika będzie wyjątkowe i dopasowane do jego indywidualnych potrzeb.
C. Identyfikacja sprzętu użytkownika (IP, MAC, UDID) i przeglądarki (Chrome, Firefox, Safari itp.)
Podczas przeglądania naszej strony internetowej przekazywane są nam niektóre informacje o użytkowniku, takie jak adres IP, używany sprzęt i nawyki przeglądania. Używamy tych danych do ulepszania naszej witryny i domyślnego konfigurowania niektórych opcji, wykrywania oszustw i ochrony użytkownika (i nas) przed nimi. Obsługa użytkownika zostaje odpowiednio zoptymalizowana.
D. Hasło
Zapewniamy, że hasła użytkowników są zaszyfrowane (system BCRYPTE), prywatne i bezpieczne, aby zagwarantować ochronę konta klienta.
E. Pliki cookie i narzędzia służące do analizy.
Pliki cookie mogą być obecne na komputerze i telefonie komórkowym użytkownika. Te pliki cookie umożliwiają nam rozpoznanie użytkownika po powrocie na naszą stronę internetową i zapisanie informacji związanych z przeglądaniem naszej strony internetowej. Korzystanie z plików cookie umożliwia nam przechowywanie informacji związanych z przeglądaniem naszej strony internetowej, zapisywanie przedmiotów w koszyku na później lub gdy użytkownik nie jest zalogowany na swoje konto sweeek.
Gdy użytkownik odwiedza inne witryny, oferujemy mu ukierunkowane banery i reklamy za pośrednictwem różnych sieci marketingowych i usług wymiany reklam.
Korzystamy z narzędzi do analizy, które wykorzystują pliki cookie (adres IP, adres Mac, dane uwierzytelniające i dane dotyczące nawigacji w witrynie). Te pliki cookie są wykorzystywane do analizowania działań użytkowników naszej witryny i tworzenia statystyk, mających na celu uprzyjemnienie korzystania z naszej witryny i jej przeglądania.
Dane generowane przez te narzędzia są przechowywane przez europejskich partnerów spełniających wymogi RODO i partnerów międzynarodowych (na przykład Facebook, Instagram, Google) na serwerach zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych i korzystających z ochrony danych "Safe Harbor Privacy Principles".
F. Nagrywanie rozmów.
Rozmowy telefoniczne Kupujących z naszymi zespołami mogą być nagrywane, abyśmy mogli codziennie ulepszać obsługę klienta i szkolić naszych konsultantów.
E. Informacje o portalach społecznościowych i uczestnictwie w konkursach
Używamy tych danych, aby zaoferować spersonalizowaną obsługę klienta. Odpowiedzi użytkowników na konkursy są wykorzystywane do wypełnienia naszej części umowy, a informacje są rejestrowane, aby Kupujący mógł mieć szansę na wygraną. Zachęcamy do zapoznania się z politykami zarządzania danymi osobowymi różnych portali społecznościowych, aby dowiedzieć się, jakie dane osobowe mogą być przez nie przekazywane.
Użytkownik nie jest zobowiązany do przekazywania nam swoich danych osobowych, w przeciwnym razie nie będzie możliwe dokonywanie zakupów na naszej stronie w zakresie danych obowiązkowych, a przede wszystkim nie ma pewności, że możemy zaoferować użytkownikowi dopasowane do jego potrzeb usługi od A do Z.
3/ Udostępnianie danych:
Nie wypożyczamy ani nie sprzedajemy danych użytkowników podmiotom zewnętrznym. Aby jednak zapewnić użytkownikom jak najlepszą obsługę, udostępniamy ich dane poniższym usługodawcom:
4. Prawa użytkownika:
Użytkownik ma prawo do uzyskania informacji na temat wykorzystania jego danych oraz celu, w jakim są one wykorzystywane.
Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może wprowadzać zmiany lub poprawki bezpośrednio na swoim profilu klienta.
Użytkownik ma prawo zażądać zmiany lub poprawienia wszelkich danych osobowych, które mogą być nieprawidłowe (może to również zrobić na swoim profilu klienta).
Użytkownik ma prawo do żądania usunięcia swojego profilu i zaprzestania dalszego przetwarzania, gromadzenia danych w określonych przypadkach (należy pamiętać, że przepisy prawne lub regulacyjne lub uzasadnione powody mogą wymagać od nas zachowania danych użytkownika).
Użytkownik ma prawo zażądać zaprzestania wysyłania mu wiadomości: może zrezygnować z subskrypcji, klikając opcję "anuluj subskrypcję" na końcu naszych wiadomości e-mail lub wysyłając nam pisemną prośbę pocztą na adres: sweeek, 270 Avenue de l'Espace 59118 Wambrechies, France.
Użytkownik może wycofać swoją zgodę na wykorzystywanie jego danych do celów marketingowych w dowolnym momencie: wysyłając nam pisemną prośbę pocztą na adres: sweeek, 270 Avenue de l'Espace 59118 Wambrechies, France (uwzględnienie prośby i aktualizacja naszych systemów może potrwać kilka dni, w tym czasie użytkownik może otrzymywać wiadomości, które zostały już wcześniej zaplanowane).
5. Transfer danych poza Unię Europejską :
Spółka WALIBUY zapewnia, że dane osobowe użytkowników pozostaną w Unii Europejskiej.
6. Okres przetrzymywania danych:
Dane związane z zarządzaniem kontem klienta są przechowywane przez okres trwania relacji handlowej. Mogą być przechowywane do celów marketingowych przez maksymalnie 3 lata od zakończenia relacji handlowej lub 3 lata od daty zebrania danych przez administratora lub ostatniego kontaktu z potencjalnym klientem.
Dane związane z przetwarzaniem zamówień, dostaw i fakturowania są usuwane po 10 latach zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dane powiązane z plikami cookie w naszej witrynie są usuwane po 12 miesiącach.
Statystyczne dane identyfikacyjne są usuwane po 26 miesiącach.
Zapisy rozmów telefonicznych z doradcą są usuwane po 30 dniach.
ARTYKUŁ 11 - WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA:
Korzystanie z niniejszego serwisu internetowego www.sweeek.pl jest zastrzeżone wyłącznie do użytku prywatnego.
Marka i nazwa własna są zarejestrowane i chronione prawem własności intelektualnej. Jest to dzieło oryginalne będące własnością spółki WALIBUY zgodnie z definicją zawartą w artykułach L 711-1 i L 711-2 francuskiego Kodeksu Własności Intelektualnej. Wszystkie znaki towarowe, teksty, komentarze, dokumenty, ilustracje i obrazy, zarówno wizualne, jak i dźwiękowe, reprodukowane na stronie internetowej sweeek.pl są chronione prawem autorskim, prawem znaków towarowych, prawem patentowym i prawami do wizerunku.
Naruszenie praw właściciela Znaku Towarowego stanowi naruszenie zgodnie z artykułem L. 716-1 francuskiego Kodeksu Własności Intelektualnej, a każde naruszenie zaobserwowane przez naszą firmę będzie przedmiotem skargi karnej.
Surowo zabrania się tworzenia linków do strony sweeek.pl za pomocą techniki znanej jako "farming" lub "deep linking".
ARTYKUŁ 12 - PRAWO WŁAŚCIWE I JURYSDYKCJA:
Warunki Ogólne podlegają prawu francuskiemu. Sądem właściwym w przypadku sporu jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania pozwanego lub, według wyboru skarżącego, dla miejsca rzeczywistej dostawy produktu.
Strona internetowa jest zgodna z przepisami prawa francuskiego i w żadnym wypadku spółka WALIBUY nie gwarantuje zgodności z lokalnymi przepisami prawa, które mogą mieć zastosowanie w przypadku dostępu do strony internetowej z innych krajów.
ARTYKUŁ 13 ŚRODOWISKO:
1/ Przetwarzanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
Spółka WALIBUY informuje klientów, że obecność substancji niebezpiecznych w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym może mieć potencjalny wpływ na środowisko i zdrowie ludzkie. Dlatego też sprzęt elektryczny i elektroniczny, który osiągnął koniec swojego cyklu życia, jest przestarzały lub przestał działać, nie może być wyrzucany do pojemników do sortowania odpadów lub zwykłych koszy na odpady.
Trzeba oddać swoje urządzenie do punktu zbiórki odpadów, gdzie zostanie ono odkażone i poddane recyklingowi w wyspecjalizowanych zakładach spełniających rygorystyczne normy środowiskowe.
Elektroodpady powinny być oddawane do recyklingu w punktach do tego przeznaczonych.
Gdzie oddać elektroodpady?
Istnieje wiele punktów, które świadczą takie usługi:
2/ Ecomaison
Spółka WALIBUY jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sprzedawców Zabawek pod unikalnym identyfikatorem FR016868_12OOTR. Numer ten gwarantuje, że firma WALIBUY, dołączając do Ecomaison, spełnia swoje zobowiązania regulacyjne wynikające z artykułu L 541-10-1 12° Kodeksu Ochrony Środowiska.
Spółka WALIBUY jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sprzedawców Artykułów Budowlanych i Ogrodniczych pod unikalnym identyfikatorem FR016868_14KYMM. Numer ten gwarantuje, że firma WALIBUY, dołączając do Ecomaison, spełnia swoje obowiązki regulacyjne wynikające z artykułu L 541-10-1 14° Kodeksu Ochrony Środowiska.
Spółka WALIBUY jest zarejestrowana w krajowym rejestrze podmiotów gospodarczych pod unikalnym identyfikatorem FR016868_10WYAF. Numer ten gwarantuje, że WALIBUY, dołączając do Ecomaison, spełnia swoje zobowiązania regulacyjne wynikające z artykułu L 541-10-1 10° Kodeksu Ochrony Środowiska.
3/ Ecologic
Spółka WALIBUY jest zarejestrowana w francuskim Krajowym Rejestrze Sprzedawców Artykułów Sportowych i Turystycznych pod numerem identyfikacyjnym FR016868_13YRPN. Numer ten gwarantuje, że spółka WALIBUY, stając się członkiem Ecologic, spełnia swoje zobowiązania regulacyjne wynikające z artykułu L 541-10-1 13° francuskiego kodeksu ochrony środowiska.
4/ Citeo
Spółka WALIBUY jest zarejestrowana w francuskim krajowym rejestrze podmiotów gospodarczych pod unikalnym identyfikatorem FR269190_01RAKI. Numer ten gwarantuje, że dołączając do Citeo, spółka WALIBUY spełnia swoje zobowiązania regulacyjne wynikające z artykułu L 541-10-1 1° francuskiego Kodeksu Ochrony Środowiska.